Czy można podbić YouTube w 2020 roku?

Kiedy Skin Ekspert, czyli Agnieszka, postanowiła (trochę za moją namową) mocniej zaangażować się w prowadzenie kanału na YouTube, obie miałyśmy podobne wątpliwości. Był luty 2020, a my wiedziałyśmy, że YouTube jest przecież pełen treści dotyczących kosmetyków i pielęgnacji. Stworzenie oryginalnych filmów z treścią, której nie powielono już milion razy? Trudne. Przebicie się z nowatorskim tytułem, gdy film dotyczy pielęgnacji cery trądzikowej albo oczyszczania twarzy? Jeszcze trudniejsze. Postanowiłyśmy jednak spróbować. Głównym powodem była frustracja Agnieszki, że influencerzy gadający bzdury mają większe zasięgi od naukowej wiedzy… 😉

Kanał Agi istniał już od kilku lat i miał około 1300 subskrybentów, uzbieranych od września 2015. Pojawiały się na nim przede wszystkim zapisy live’ów z Facebooka, żadnych dedykowanych materiałów.

Content wciąż jest the king

Najmocniejszą stroną Agnieszki jest bez żadnych wątpliwości ekspercka wiedza o pielęgnacji cery.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *